اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبکه‌ های عصبی گرافی با کتابخانه DGL در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش شبکه‌ های عصبی گرافی با کتابخانه DGL در پایتون

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم خزائی0
  • زمان:2 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک، امروزه همه ما با انواع مختلفی از شبکه‌ها سروکار داریم. در دنیایی که به سوی خودکارشدن همه فعالیت‌ها پیش می‌رود، پژوهشگران هوش مصنوعی در حوزه تحلیل شبکه‌ها با چالش‌هایی از جمله پیاده‌سازی شبکه‌های عصبی گرافی (GNN) مواجه هستند که برای سرعت بخشیدن به فرایندهای تحقیقی خود، نیازمند ابزارهایی هستند که بتوانند ایده‌های خود را در این زمینه به سادگی و با کارایی بالا پیاده‌سازی کنند. DGL این ابزارها را در اختیار محققان این حوزه قرار داده است. در این آموزش شما با نحوه استفاده از این پکیج پایتون آشنا می‌شوید تا بتوانید عملا برای مسائل حوزه گراف از ماژول‌های آماده‌شده در DGL، بر اساس پژوهش‌های پیشین استفاده کنید و یا اینکه ایده و راه‌حل خود را پیاده‌سازی کنید.
دوره آموزش شبکه‌ های عصبی گرافی با کتابخانه DGL در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم خزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه‌ های عصبی گرافی با کتابخانه DGL در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی