اطلاعات دوره
آموزش بازی سازی در پایتون با کتابخانه Pygame
مسیر آموزشی

آموزش بازی سازی در پایتون با کتابخانه Pygame

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از روش های بازی سازی با استفاده از زبان پایتون، کار با کتابخانه Pygame است که در این آموزش نحوه کار با این کتابخانه را فراخواهید گرفت. کتابخانه Pygame به منظور ساخت بازی ایجاد شده است و از Pygame برای ساخت بازی برای پلتفرم های مختلفی مانند سیستم عامل اندروید نیز می توان استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهم کتابخانه Pygame متن باز بودن آن است که امکان توسعه این کتابخانه را برای برنامه نویسان فراهم می کند. ما در این آموزش نحوه کار با این کتابخانه برای ساخت بازی در سیستم عامل ویندوز را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش بازی سازی در پایتون با کتابخانه Pygame دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازی سازی در پایتون با کتابخانه Pygame را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدرضا

خوبه ولی خیلی کامل نیست. یه سری چیزا رو یاد گرفتم یه سری چیزارم سرچ کردم و یاد گرفتم. به نسبت آموزش هایی که از جاهای دیگه گرفته بودم، این بهتر بود.

امیررضا

عالی بود

محمد جباری

در پاسخ به حسین: سلام. برای این منظور میتونین یک فایل exe برای پروژتون ایجاد کنین. روش انجام این کار رو در دوره آموزشی "آموزش پروژه محور پایتون (Python) - ساخت برنامه هواشناسی آنلاین" که در فرادرس منتشر شده است، توضیح دادم. موفق باشید.

حسین

سلام. ممنون از این آموزش خوبتون... فقط یه مشکل بزرگی داشت، اونم این بود که استاد هیچ اشاره ایی به خروجی نهایی گرفتن از بازی که میسازیم نکرد. 

شهریار

پایتون های فرادرس خوبن من تا حالا تو این زمینه آموزشی ندیدم که مشکل داشته باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی