اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی کتابخانه Arcade در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی کتابخانه Arcade در پایتون Python

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:6 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان پایتون یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی دنیا است که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع باعث شده که روز به روز بر تعداد برنامه نویسان این زبان افزوده گردد. یکی از جذاب ترین مباحثی که در برنامه نویسی وجود دارد، مبحث بازی سازی است. در زبان های مختلف کتابخانه های مختلفی وجود دارد که برای ساخت بازی به کمک برنامه نویسان می آید و در زبان پایتون نیز مانند سایر زبان های برنامه نویسی، کتابخانه هایی وجود دارد که ساخت بازی را برای برنامه نویسان تسهیل می نماید. در این فرادرس قصد داریم شما را با کتابخانه Arcade که برای ساخت بازی های دوبعدی در پایتون مورد استفاده قرار می گیرد، آشنا کنیم.  
دوره آموزش مقدماتی کتابخانه Arcade در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی کتابخانه Arcade در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیررضا

آموزش عالی بود

رضا

با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه فرادرس و جناب مهندس جباری، ان شاء الله جناب مهندس جباری به دنبال این آموزش مقدماتی بازی سازی با Python با کتابخانهArcade بسته های آموزشی تکمیلی و پیشرفته بازی سازی را نیز در آینده تهیه نمایند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی