اطلاعات دوره
آموزش ایجاد فایل ورد در پایتون با کتابخانه docx
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد فایل ورد در پایتون با کتابخانه docx

24,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 24,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در طول این آموزش، در پایتون با کتابخانه docx یک فایل ورد کامل ایجاد می شود و در آن عکس، عنوان، جدول و متن درج می شود. همیشه در فرایندهای مختلف و کارهای صنعتی و آموزشی نیاز به تهیه گزارش و ساختن اسنادی وجود دارد که در زبان برنامه نویسی پایتون این امکان نیز فراهم شده است و به سادگی می توانید به کمک فناوری regex و استفاده از  زبان برنامه نویسی پایتون، یک گزارش جامع را بدون دخالت مستقیم انسان فراهم کنید و این اسناد وورد را برای نقاط مختلف و شرایط متفاوت استفاده کنید.  به عنوان یک مثال (ساختگی ) فرض کنید نرم افزار عابر بانکهای نسل جدید را با زبان پایتون طراحی میکنید که یکی از قسمت های این نرم افزار باید اطلاعاتی را از منابع اطلاعاتی دریافت و پس از چاپ به کاربر عابربانک ارائه دهد که یکی از روش ها استفاده از فرمت وورد و ارسال به دستگاه پرینتر برای چاپ می باشد. 
دوره آموزش ایجاد فایل ورد در پایتون با کتابخانه docx دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد فایل ورد در پایتون با کتابخانه docx را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی حیدرزاده

عالی

ali

سلام، خیلی خوب و کار راه انداز بود مشکل من را تا حد خیلی خوبی برطرف کرد. کاش دوره ی پیشرفته اش هم برگزار کنید

Sajad Ka

بدون متن

abolfazl arani

خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی