اطلاعات دوره
آموزش بهینه سازی با کتابخانه SciPy در پایتون (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی با کتابخانه SciPy در پایتون (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، با حل رنج وسیعی از مسائل محاسباتی با پایتون آشنا می‌شویم و قادر خواهیم بود برای حل مسائل مختلف محاسباتی با پایتون کد بنویسیم و نتایج محاسبات را به نمایش درآوریم. همچنین ما از IPython و Jupyter نیز استفاده می‌کنیم که برای انجام محاسبات علمی بسیار قدرتمند بوده و امکانات مختلفی را برای محاسبات و نمایش نتایج در اختیار ما قرار می‌دهد. ما در اين آموزش قصد داريم تا بهینه سازی با کتابخانه SciPy در پایتون را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش بهینه سازی با کتابخانه SciPy در پایتون (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی با کتابخانه SciPy در پایتون (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی