اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سبک زندگی سالم – ورزش (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سبک زندگی سالم – ورزش (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سبک زندگی سالم به معنای رفتارها و انتخاب‌هایی است که به سلامت روانی و جسمی افراد کمک می‌کنند. افراد دارای سبک زندگی سالم معمولا به افرادی اطلاق می‌شود که دارای تغذیه متعادل و مناسب هستند، استراحت و خواب کافی دارند، از رفتارهای پرخطر و مضر اجتناب می‌کنند و به طور کلی عادات مثبت و مفیدی را در خود پرورش می‌دهند. سبک زندگی سالم موجب بهبود سطح انرژی، بهبود خلق‌وخو، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف و در نهایت کیفیت بالاتر زندگی می‌شود. تاثیر ورزش بر سبک زندگی سالم نیز بسیار محرز است. اشکال مختلف ورزش باعث تقویت عضلات، افزایش استقامت و بهبود سیستم قلبی-عروقی، کاهش وزن بدن، کنترل فشار و چربی خون و بهبود کلی بدن انسان می‌شود. از نظر روحی و روانی نیز ورزش موجب کاهش استرس و اضطراب می‌شود و هورمون‌های موثر در بهبود وضعیت روانی بدن را تولید می‌کند. در این آموزش به انواع ورزش، چگونگی انجام آن‌ها و تاثیر آن بر سلامت بدن انسان و سبک زندگی سالم می‌پردازیم. 
دوره آموزش سبک زندگی سالم – ورزش (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک زندگی سالم – ورزش (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی