اطلاعات دوره
آموزش نرم‌افزار ایندیزاین (indesign مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار ایندیزاین (indesign مقدماتی)

179,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 179,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مزدک کیانی3.9
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Adobe InDesign CC قسمتی از مجموعه عظیم Creative Could Adobe است که مجموعه ا‌ی از نرم افزارهای کاربردی برای طراحی ، ویرایش عکس و فیلم و طرحهای تبلیغاتی می‌باشد.  در این دوره به طور کامل به آموزش ایندیزاین می‌پردازیم.   نرم افزار ایندیزاین برای درست کردن کاغذ تبلیغاتی، تولید بروشور، چاپ مجلات و کارت ویزیت، تهیه برچسب و .. استفاده می‌گردد. به شکل کلی این نرم افزار ایده آل برای عمل چاپ و طراحی کردن است و اکثرا  برای عملیات گرافیکی و عملیات  بازاریابی پیشرفته استفاده می‌گردد. همچنین این برنامه برای افرادی که انتشارات دارند یا با صنعت چاپ درگیرند بسیار پر سود و مفید است. با بهره‌گیری از نرم افزار ایندیزاین می‌توان صفحات متنوع و نیز  منحصر به فرد و البته کاملا شخصی‌سازی شده‌ را تولید کرد.   با آموزش ایندیزاین شما می‌توانید هزینه های طراحی و مارکتینگ خودتون رو کاهش بدهید. همچنین شما توانایی ساخت فایل‌های interactive و جذاب رو برای مخاطبین خودتون پیدا می‌کنید. نرم افزار ایندیزاین (indesign) قابلیت‌های دیگری از جمله صفحه‌آرایی، کادر بندی و ستون بندی، صفحه آرایی و ... را دارد که این ابزار را به یکی از قوی‌ترین و کامل‌ترین نرم افزارها و جزء ملزومات کار طراحان گرافیک و ویراستاران تبدیل کرده است. از جمله مهم‌ترین نقاط قوت indesign قابلیت هماهنگی با نرم افزارهای پرکاربرد مجموعه ادوبی مثل photoshop و illustrator و استفاده از طرح‌های این دو نرم افزار است. همچنین قابلیت انعطاف بالا در کار کردن با متن‌ها و سفارشی سازی آن‌ها از ویژگی‌های متمایز این ابزار است. برای یادگیری نرم افزار ایندیزاین (indesign) منابع و کتب مختلفی وجود دارد که یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای این کار استفاده از ویدئو‌های آنلاین و دوره‌های مجازی معتبر است. دوره آموزش ایندیزاین مقدماتی مکتب خونه به شما کمک می‌کند که با اصول و مقدمات این نرم افزار آشنا شوید و بتوانید به صورت کاربردی و پروژه محور کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. بیشتر بدانید
دوره آموزش نرم‌افزار ایندیزاین (indesign مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مزدک کیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 179,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار ایندیزاین (indesign مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

با سلام. من دوره های زیادی در یوتیوب و آپارات برای ایندیزاین دیدم. بنظرم چیزی که دوره مکتب خونه رو از بقیه جدا می کنه این هست که بنظر می رسه استاد محترم تجربه کار طراحی و نشر رو دارند و جهت آموزششون به اون سمت و سو بود و بنظرم این هدف اصلی و ویژه نرم افزار ایندیزاین هست. من برای بارگذاری پروژه نهایی با خطای حجم روبرو شدم. پروژه ام پس از فشرده سازی 11 مگ هست و اجازه ارسال 5 مگ رو بیشتر ندارم. فقط نسخه خروجی پی دی اف تمرین ها رو ارسال کردم و پکیج کار رو نتونستم متاسفانه ارسال کنم.

مهسا

خیلی عالی بود کاش آموزش دوره پیشرفته را هم هرچه زودتر قرار بدهید.

آمنه

مطالب مربوطه بسیار دقیق و عالی توضیح داده شده. ممنون از استاد گرامی.

یونس

همه چی بسیار عالیییی و کامل فقط کاش پروژ ها زودتر تصحیح شن

پارسا

سلام اموزش بسیار مفیدی هست اما تمرین ها و فایل های ذکر شده در اموزش برای دانلود وجود ندارد. از کجا باید این فایل ها رو پیدا کرد؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی