اطلاعات دوره
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)

263,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 263,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به گزارش سایت Stack overflow، در سال گذشته (2017) زبان برنامه‌نویسی پایتون (python)، از نظر استفاده، بیشترین رشد و بیشترین بازدید را نسبت به سایر زبان‌ها داشته است. مزیت زبان برنامه ‌نویسی پایتون ، در سادگی، قدرتمند بودن و داشتن کارآیی‌های فراوان است. به همین علت، این زبان به گزینه‌ای مناسب برای مبتدی‌ها و در عین حال ابزار کار‌آمد برای حرفه ای‌ها تبدیل شده است. به عنوان مثال، کد‌های دستوری زبان پایتون، بسیار به زبان انگلیسی نزدیک است و همین مطلب باعث شده تا فهم دستور‌ها ساده شود و برنامه‌نویس، بیشتر از آنکه درگیر ترجمه‌ی الگوریتم مورد نظر به کد دستوری زبان باشد، به خود برنامه و روند آن بپردازد.  از مزایای دیگر پایتون، نصب راحت نرم‌افزار‌های آن است. باید به این نکته‌ی مهم توجه داشت که سادگی این زبان، ابداً به معنی پایین بودن سطح آن نیست. این زبان، از قدرتمند‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی محسوب می‌شود که شرکت‌های بزرگی چه در خارج (مانند گوگل) و چه در داخل (مانند کافه بازار) از آن استفاده می‌کنند. بیشتر بدانید
دوره آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 263,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

بی نظیر...خوشحالم که جادی ازاد شده شکر ایزد. از تیم مکتب خونه تقاضا دارم که اجازه بدین یک سری از ویدیو ها که نویز زیادی توش هست رو ادیت کنم برای بقیه مشکل شنیدن ایجاد نشه. حیف بیان زیبای جادی هست که زیر نویز بیفته. سپاس از تیم مکتب خونه

سید محمد

دوره خوبی بود اما نمیشه گفت کامل بود. استاد جادی خودشون در این دوره بار ها گفتن که صرفا این دوره جهت آشنایی با شاخه های استفاده از پایتون هست و نه تدریس کامل هر شاخه. ولی در کل عالی بود. جادی حرف نداره. درجه یکه!

سیده زینب

کیفیت محتوای دوره بالاست، فقط کیفیت ویدیوها بعضاً مورد قبول نیست. و چقدر خوشحالم که همزمان با تمام کردن دوره، جادی هم آزاد شد.

مینا

هم زمان با آزادی جادی پروژه را تمام کردم. بماند به یادگار عالی بود مرسی از مکتب خونه مرسی از جادی

رضا

با سلام. ممنون از جادی عزیز.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی