اطلاعات دوره
آموزش مدیریت درون (مدیریت خشم، استرس و افسردگی)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت درون (مدیریت خشم، استرس و افسردگی)

263,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 263,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چرا مدیریت درون؟   همان‌طور که یک مدیر، فرآیند‌های یک کارخانه، شرکت و یا موسسه را مدیریت می‌کند و هنگام بروز مشکلات، برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند، هر یک از ما نیز به شکل خدادادی، مدیریت ارگانی را به عهده داریم که این ارگان، مجموعه‌ی درونی ما است. وقتی خشمگین می‌شوید، دچار استرس و اضطراب هستید و یا خلق منفی و افسرده‌ای دارید، مانند آن است که کارخانه‌ی شما، با مشکلاتی مواجه شده است! در این شرایط، 2 راه پیش روی شما است؛ یا تسلیم اتفاقات و رویه‌های غلط موجود شده و اجازه می‌دهید تا این روند ادامه پیدا کند و یا دست به کار شده و با در نظر گرفتن تدابیر مدیریتی، سعی می‌کنید تا مشکلات را به بهترین شکل، حل کنید. به همین صورت، می‌توانید مواجهه با این احساسات مشکل‌زا را به مغز باستانی و جانوری خود، با رویکرد به روز نشده و ناکارآمد بسپارید،  یا از مغز پیشرفته و انسانی خود برای پاسخ‌گویی منطقی و نتیجه‌بخش به این احساسات، استفاده کنید. انتخاب شما کدام یک از این راه هاست؟!   دوره‌ی مدیریت درون مکتب پلاس:   مدیریت احساسات درونی، مانند سایر مدیریت‌ها، نیازمند یادگیری روش‌ها و تکنیک‌هایی است. فراگیری این تکنیک‌ها، به تنهایی کافی نیست و اثرات مثبت آن‌ها، پس از تمرینات منظم محقق می‌شود. در این دوره، با تکنیک‌های مدیریت و کنترل این احساسات و گاهی با روش‌های جلوگیری از پیش آمدن آن‌ها به صورت کاملاً علمی آشنا می‌شوید.   طول دوره:   برای گذراندن و تکمیل دوره، به طور میانگین 14 ساعت (7ساعت در هفته) زمان نیاز است. به همین دلیل، پس از ثبت نام، درس به مدت 4 هفته به طور کامل در دسترس شما قرار خواهد گرفت و پس از آن، تنها به ویدیوها دسترسی خواهید داشت و پروژه‌ها بررسی نخواهند شد. بعد از اتمام این دوره و در صورت تمایل به بررسی پروژه‌ها، می‌توانید دوره را به صورت ماهانه تمدید کنید.   پیش‌­نیاز دوره:   این دوره، پیش‌نیازی ندارد و قابل استفاده برای همگان است.   ارزیابی دوره:   این دوره شامل سه کوییز، دو پروژه‌ی میانی و یک پروژه‌ی پایانی می‌باشد که ارزیابی دوره با توجه به آن‌ها انجام می‌شود. حداقل نمره قبولی برای گذراندن دوره مدیریت درون 70 می باشد. لازم به ذکر است انجام کلیه پروژه‌ها برای اتمام دوره الزامیست.  
دوره آموزش مدیریت درون (مدیریت خشم، استرس و افسردگی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا سرگلزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 263,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت درون (مدیریت خشم، استرس و افسردگی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیرا

بسیار دوره کاربردی و خوبی هست و می‌تونه خیلی خوب در رفتار تاثیر بزاره و تاثیرات اون رو با تمرین کردن در بسیاری از مواقعی که دچار خشم یا استرس میشیم رو میتونیم ببینیم.

مهدی

با سلام بسیار دوره کاربردی و خوبی بود استاد بسیار مسلط بود و مثال های خوبی بیان می کرد و مطالب رو بسار روان و ساده توضیح می دادند به همه پیشنهاد می کنم از این دوره استفاده کنن واقعا مبلغ پرداختی این دوره رو باید بعنوان سرمایه گذاری شخصی قلمداد کرد و نه هزینه شخصی

لعیا

سلام خسته نباشید این دوره واقعا عالی است و مفاهیم و تمارین آن بسیار کاربردی و موثرند.

مهدی

بسیارعالی وکاربردی بود بیان استاد روان وشیوابود برای بهره بردن بیشتر نیاز است چندین بار به فایل گوش داده شود

جعفر

با سلام و تشکر از مطالب ارزشمند استاد ارجمند دکتر سرگلزایی؛ قطعا مطالب بیان شده در هر سه حوزه؛ بسیار دقیق؛ به روز و در عین حال کاربردی می باشند. برای استفاده بهینه از مطالب و کاربرد واقعی و عینی تر در زندگی های روزمره؛ گوش دادن چندین باره به مطالب و انجام تمرینات شدیدا توصیه میگردد. امید است که دوره های بیشتری از استاد گرانقدر در مکتب خونه شاهد باشیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی