اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی به سبک پاپ آرت Pop Art
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی به سبک پاپ آرت Pop Art

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم غلامی0
  • زمان:1 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقاشی پاپ آرت، یک جریان هنری است که در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ به وجود آمد و متاثر از فرهنگ پاپ و اجتماعی شدن جوامع مدرن است. این هنر از تصاویر معروف مثل نمادها و عکس‌های روزمره مانند تصاویر رسانه‌های جمعی از جمله مجلات، تبلیغات و عکس‌های خبری، تکنیک‌های صنعتی مانند چاپ صنعتی و تکنیک‌های تکرار، تمرکز بر جزئیات و رنگ‌های جذاب بهره می‌برد. این نوع هنر، با ترکیب عناصر مختلف فرهنگی و هنری، یک زبان هنری جدید ایجاد کرده است. این تنوع در تجسم ایده‌ها و احساسات، باعث تجربه هنری متنوع و جذابی در جوامع شده و درنتیجه جوانانی، که با فرهنگ پاپ و رسانه‌های اجتماعی بزرگ شده‌اند، به سرعت با نقاشی پاپ آرت ارتباط برقرار می‌کنند. این ویژگی منحصر‌به‌فرد پاپ آرت در زمینه تبلیغات و بازاریابی نیز اهمیت بالایی دارد و می‌تواند توجه مخاطبین از قشرهای مختلف را به خود جلب کرده و برندها را در بازار متمایز کند. در این آموزش، با بیانی ساده و روان به یادگیری هنر پاپ آرت و توضیحات مقدماتی و تکمیلی می‌پردازیم. همچنین، دو تابلوی بسیار ساده و جذاب را با استفاده از رنگ اکریلیک و بوم، با هم خلق خواهیم کرد. در انتها، در خصوص انتخاب طرح و نگهداری تابلو بعد از اتمام کار، نکاتی را خواهیم آموخت.
دوره آموزش نقاشی به سبک پاپ آرت Pop Art دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی به سبک پاپ آرت Pop Art را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی