اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فن بیان با تمرین جملات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش فن بیان با تمرین جملات کاربردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهارت فن بیان به‌معنای توانایی استفاده از کلمات برای تاثیرگذاری و نفوذ بر دیگران است. تمام افراد می‌توانند با تمرین فن بیان، نفوذ اجتماعی خود را بالا ببرند. از جمله توانمندی‌های پایه‌ای فن بیان می‌توان به تسلط بر سرعت کلام، تسلط بر حجم صدا، توانایی خاطره‌گویی، تکنیک‌های همراه کردن مخاطب، تسلط بر لحن و زیر و بمی صدا و تکنیک‌های زبان بدن اشاره کرد. یادگیری فن بیان و تمرین جملات کاربردی اهمیت بسیاری در ارتباطات انسانی و مهارت‌های ارتباطی دارد. این مهارت‌ در تمامی حوزه‌های زندگی، از محیط کار و تحصیلی گرفته تا زندگی روزمره، کارآمد است. مهارت در فن بیان با استفاده از جملات کاربردی موجب بهبود روابط  و ایجاد ارتباطات موثر و صحیح به ویژه در مواقع حیاتی مانند مصاحبه‌های شغلی، جلسات کاری، مذاکرات. تمرین در این زمینه، کمک می‌کند افراد به طرز صحیحی افکار و ایده‌های خود را بیان کنند و دلایل و استدلال‌های معقول ارائه بدهند و ارتباط موثر با مخاطبان آموزش می‌دهد. افرادی که به خوبی می‌توانند افکار و احساسات خود را به صورت صحیح و موثر به دیگران منتقل کنند، معمولا روابط اجتماعی و کاری بهتری دارند. 
دوره آموزش فن بیان با تمرین جملات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فن بیان با تمرین جملات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی