اطلاعات دوره
آموزش کارآفرینی و راه اندازی واحد‌های جدید
مسیر آموزشی

آموزش کارآفرینی و راه اندازی واحد‌های جدید

601,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 601,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امیر براتی2
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره، مراحل لازم برای تبدیل یک فرصت کسب‌وکار، به محصولی موفق در بازار، تشریح شده است. کارآفرینی، فرایندی جذاب، اما بسیار پرفراز و نشیب است و نرخ بالای شکست فعالیت‌های کارآفرینانه، این نکته را تایید می‌کند. در این بین، همواره این سوال مطرح است که «آیا اقداماتی وجود دارد که در صورت توجه کارآفرینان به آن‌ها در فرایند توسعه‌ی محصول، منجر به افزایش احتمال موفقیت شود؟ » هر چند هنوز در تحقیقات کار‌آفرینی، به طور قطعی به این سوال پاسخ داده نشده است، اما بدون شک می‌توان گفت: «روشی که Bill Aulet در دانشگاه MIT با عنوان Disciplined Entrepreneurship توسعه داده است، یک گام بزرگ در راستا‌ی پاسخ به این سوال است.» در این روش، ۲۴ گام مهم که کار‌‌آفرینان در فرایند راه‌اندازی کسب‌وکار، باید به آن‌ها توجه داشته باشند، ذکر شده است. بررسی این ۲۴ گام، بخش اصلی درس حاضر را تشکیل می‌دهد که البته با ذکر مقدماتی در مورد روش‌های شناسایی فرصت‌های کار‌آفرینانه و توضیح تفصیلی‌تر برخی مفاهیم مهم، نظیر مدل کسب‌وکار (Business model) و نوپای ناپ (Lean startup)، تلاش شده است مروری کامل بر مهمترین مراحل مورد نیاز کارآفرینان صورت بگیرد.
دوره آموزش کارآفرینی و راه اندازی واحد‌های جدید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر براتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 601,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کارآفرینی و راه اندازی واحد‌های جدید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی

برای پیدا کردن دید کلی ، دوره ی خوبیه ، اما برای دستورالعمل های اجرایی و مبنای راهنمایی ، اصلا دوره ی خوبی نیست

Lewis

دوره خوبی است فقط ای کاش با مثالهای کاربردی بیشتری ارائه می شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی