اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حل مکعب روبیک آینه ای
مسیر آموزشی

آموزش حل مکعب روبیک آینه ای

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکثر افراد از دوران کودکی با مکعب‌های رنگارنگی که در برخی مغازه‌ها به فروش می‌رسد آشنایی دارند. بله همان مکعب‌های روبیک معروفی که خیلی‌ها می‌ترسند وجوه مختلفش را بچرخانند. بر هیچکس پوشیده نیست، افرادی که توانایی حل چنین پازلی را دارند، از هوش بالایی برخوردار هستند. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد حل این روبیک باعث افزایش سطح هوش فضایی و تمرکز می‌شود. یکی از دیگر مزیت‌های مکعب روبیک این است که پازلی بی‌انتها و همیشه در دسترس است. در این فرادرس پا را فراتر از روبیک ساده سه‌درسه گذاشته و ذهن شما عزیزان را با آموزش روبیک آینه‌ای سه‌درسه به چالش می‌کشیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد پازل روبیک، فراتر از یک سرگرمی ساده است. چنانچه به کمک این فرادرس، مسلط به حل روبیک آینه ای شوید، علاوه بر افزایش سطح هوش، اعتماد بنفس و تمرکز، از ابتلا به آلزایمر زودرس در امان خواهید بود و این باور غلط که حل روبیک، بسیار دشوار است را زیر پا خواهید گذاشت.
دوره آموزش حل مکعب روبیک آینه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا اکبری نژاد اصطهباناتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل مکعب روبیک آینه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی