اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ۵۷۰ واژه پرکاربرد آکادمیک زبان انگلیسی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش ۵۷۰ واژه پرکاربرد آکادمیک زبان انگلیسی – بخش یکم

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

لیست واژه‌های آکادمیک (AWL) فهرستی پرتکرار از ۵۷۰ کلمه انگلیسی است که بیشترین کاربرد را در متون دانشگاهی دارد. این لیست لغات در تمام متون اکادمیک استفاده می‌شود و مختص یک رشته خاص نیست. لیست این لغات برای اولین بار توسط پروفسور آوریل کاکس‌هِد (Averil Coxhead) استاد زبان‌شناسی و مطالعات کاربردی زبان در دانشگاه ویکتوریا ولینگتون نیوزلند طراحی و تدوین و منتشر شد. این لیست شامل ۱۰ گروه لغات است که بر اساس فراوانی تکرار در متون اکادمیک مرتب شده است. یعنی، لیست اول پرکاربردتر از لیست دوم ، لیست دوم پرکاربردتر از لیست سوم و به همین ترتیب تا آخر این مجموعه در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته است.
دوره آموزش ۵۷۰ واژه پرکاربرد آکادمیک زبان انگلیسی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل سعیدی رباط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ۵۷۰ واژه پرکاربرد آکادمیک زبان انگلیسی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی