اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی الگوهای کندل استیک با زبان برنامه نویسی MQL5
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوهای کندل استیک با زبان برنامه نویسی MQL5

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد صفار0
  • زمان:3 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الگوهای کندل استیک، شامل مجموعه‌ای از ترکیب‌های مختلف از شمع‌ها، نمایانگر الگوهایی خاص از تغییرات قیمت بازار هستند. یادگیری الگوهای کندل استیک و پیاده‌سازی آن، می‌تواند معامله‌گر را در مسیر موفقیت قرار دهد. چرا که این الگوها توسط بسیاری از معامله‌گران مورد استفاده قرار می‌گیرند و تشخیص آن‌ها در بازارهای مالی، به صورت خودکار در یک پرتال معامله‌گری، می‌تواند نقشه راه معامله‌گر را ترسیم کند. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از زبان برنامه‌نویسی MQL5 به تشخیص انواع الگوهای شمعی یا کندل استیک بپردازیم. در واقع نرم‌افزاری تولید می‌کنیم که به صورت خودکار توانایی تشخیص الگوهای مختلف کندل استیک را داشته باشد و آن‌ها را با استفاده از رنگ‌بندی خاصی از دیگر کندل‌ها متمایز سازد.
دوره آموزش پیاده سازی الگوهای کندل استیک با زبان برنامه نویسی MQL5 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد صفار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوهای کندل استیک با زبان برنامه نویسی MQL5 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی