اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش درج شکل و تصویر در ورد Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش درج شکل و تصویر در ورد Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از نرم‌افزار ورد به درج اشکال مختلف در ورد بپردازیم و به لحاظ گرافیکی و بصری تنظیمات آن‌ها را انجام دهیم. همچنین با درج تصاویر در ورد آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه تصاویر درج‌شده در نرم‌افزار ورد را ویرایش کنیم و افکت‌های جذابی را به آن‌ها بدهیم. در انتها نیز به درج اسمارت‌آرت‌ها می‌پردازیم. اسمارت‌آرت ابزاری قدرتمند در نرم‌افزار ورد است که می‌توانیم با استفاده از آن، ایده‌ها، مفاهیم و اطلاعات خود را به شکلی بصری و جذاب، به تصویر بکشیم. با استفاده از اسمارت‌آرت می‌توانیم نمودارها، فلوچارت‌ها، لیست‌ها، فرایندها، سلسله‌مراتب و اشکال گرافیکی متنوعی را به سادگی و در چند کلیک ایجاد کنیم.
دوره آموزش درج شکل و تصویر در ورد Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درج شکل و تصویر در ورد Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی