اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راه اندازی برد ESP32 با آردوینو Arduino – جامع و پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی برد ESP32 با آردوینو Arduino – جامع و پروژه محور

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:5 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بردهای ESP32 دارای پین های GPIO زیادی نسبت به ESP8266 هستند که باعث می‌شود محدودیت‌های ESP8266 در استفاده از پین‌ها از بین برود. همچنین این بردها علاوه برد Wi-Fi دارای بلوتوث داخلی است که در انجام پروژه های IOT یک برد ایده‌آل است. از طرفی، وجود یک پردازنده ده‌هسته‌ای 32 بیتی با فرکانس کاری تا 240 مگاهرتز باعث شده است تا سرعت اجرای دستورات نیز به مراتب بیشتر از نسخه‌های سری 8266 شود. وجود پریفرال‌های مختلف نظیر DAC نیز یکی از برتری‌های این برد محبوب است. ESP32، برای انجام پروژه‌های اینترنت اشیا یک برد کامل با کلی امکانات است که یادگیری برنامه‌نویسی آن، توانایی انجام پروژه‌هایی با قدرت و امکانات بیشتر و سرعت بالاتری را به متخصصین می‌دهد. با یادگیری این نوع برنامه‌نویسی، می‌توان ایده‌های خود را در حوزه‌های مختلف مانند اتوماسیون منزل، ابزارهای هوشمند، سنسورهای اینترنتی و غیره پیاده‌سازی کرد. دراین آموزش، پس از بررسی و معرفی برد ESP32، با استفاده از نرم‌افزار آردوینو ورودی-خروجی‌های برد ESP32 را بررسی و آن‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم. در ادامه، تنظیم نمایشگرها از جمله LCD را با استفاده از برنامه‌نویسی انجام می‌دهیم. سنسورها و ماژول‌های کاربردی راه‌اندازی می‌کنیم و دیتاهای آن را با برنامه‌نویسی دریافت خواهیم کرد. در گام بعدی، به راه‌اندازی موتور DC می‌پردازیم که در پروژه‌های رباتیک بسیار پرکاربرد است. در نهایت، بخش Wi-Fi برد را در مدهای مختلف راه‌اندازی و بخش بلوتوث برد را برنامه‌نویسی می‌کنیم.
دوره آموزش راه اندازی برد ESP32 با آردوینو Arduino – جامع و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی برد ESP32 با آردوینو Arduino – جامع و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی