اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مبانی رمزارز یا کریپتو در ۲۵ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مبانی رمزارز یا کریپتو در ۲۵ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهرام یوسفی0
  • زمان:25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کریپتو کارنسی‌ها این امکان را برای افراد ایجاد می‌کنند؛ تا بتوانند پرداخت‌های همتا‌به‌همتا را در محیطی غیرمتمرکز و بدون نهاد واسط انجام دهند. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تحولی بزرگ را در سیر تکاملی پول به‌ وجود آورد. عده زیادی بر این باورند که کریپتوکارنسی‌ها آینده پول هستند و همان‌طور که اسکناس‌های کاغذی با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به کارت‌های اعتباری داده‌اند؛ در آینده‌ای نزدیک ممکن است دیگر نیازی به بانک و نهادهای واسط برای تایید تراکنش‌ها نباشد و تمامی تراکنش‌ها در بسترهای غیرمتمرکز و با کمک کریپتو انجام شود. بنابراین، لزوم آشنایی با کریپتو از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
دوره آموزش رایگان مبانی رمزارز یا کریپتو در ۲۵ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهرام یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مبانی رمزارز یا کریپتو در ۲۵ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی