اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی میکروکنترلر AVR با محمدپارسا کریمی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی میکروکنترلر AVR با محمدپارسا کریمی

224,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 224,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره‌ی آموزشی AVR مکتب پلاس ، تمامی پیش‌نیاز‌های مورد نیاز، برای یادگیری برنامه‌نویسی AVR از جمله زبان برنامه نویسی C و نرم‌افزار شبیه‌ساز پروتئوس، به صورت کامل و در قالب یک فصل مجزا آموزش داده شده‌اند. علاوه بر این، در طراحی سیستم‌های دیجیتال، چهار مرحله‌ی مهم وجود دارد : 1- طراحی سخت‌افزار 2- طراحی نرم‌افزار 3- شبیه‌سازی 4- پیاده‌سازی عملی در دوره‌ی آموزشی AVR مکتب پلاس و در تمامی فصل‌ها، پروژه‌ها به صورت گام به گام، بر اساس این 4 مرحله اساسی طراحی سیستم های دیجیتال، پیاده سازی می‌شوند و برخلاف سایر دوره‌های آموزشی، از هیچ‌کدام از این مراحل مهم، غفلت نشده است . با توجه به آموزشی کامل ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری در این دوره‌ی آموزشی، همه‌ی شرکت‌کنندگان، در پایان دوره قادر خواهند بود که به صورت عملی، پروژه‌های دلخواه خود را از صفر تا صد طراحی، شبیه‌سازی و پیاده‌سازی نمایند. همچنین وجود راهنما‌های آموزشی، در طول دوره، باعث می‌شود تا مخاطبان محترم دوره بتوانند همه‌ی سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب آن را دریافت کنند و در نتیجه در پایان، هیچ ابهامی در خصوص قسمت‌های مختلف این دوره‌ی آموزشی، وجود نخواهد داشت.
دوره آموزش مقدماتی میکروکنترلر AVR با محمدپارسا کریمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدپارسا کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 224,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی میکروکنترلر AVR با محمدپارسا کریمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

مدرس دوره به مطالب تسلط دارند و بیانشون طوری هست که مطالب رو فرا بگیرید. ولی یک ضعف این دوره استفاده نکردن مدرس از قلم نوری هست، به طوری که مدرس اگر جایی نیاز باشد بنویسد با موس روی فایل ارائه می نویسند! همچنین همونطور که از اسم دوره معلومه سطح دوره مقدماتی هست و یکسری مقدمات از میکروکنترلر avr تدریس می شود. در این دوره با زبان c و در محیط کدویژن، میکرو برنامه نویسی شده و سپس روی نرم افزار پروتئوس شبیه سازی می شود. بنابراین اگر تا حالا با avr کار نکردید و دوست دارید خیلی ریشه ای و کامل برنامه نویسی میکروکنترلر avr رو یاد بگیرید، به شما پیشنهاد می کنم از کتاب های مرجع آموزش avr یا دوره آموزشی دیگه ای استفاده کنید چون خیلی از مطالب هست که متاسفانه در این دوره به آن پرداخته نمی شود. در کل از مدرس دوره بابت تدریس این دوره کمال تشکر را دارم.

سیدحسین

به نظر خیلی خیلی مقدماتی هست یعنی زیاد چیزی آموزش نمیده مثلا کار با کیپد نداشت یا چیزای دیگه

پویا

مدرس کاملا مسلط و توضیحات کامل ارائه میده و خیلی پروژه های خوبی پیاده سازی میکنه ولی خب همه در محیط شبیه سازی هست اگر بعد هر بخش شبیه سازی یک ویدیو پیاده بصورت فیزیکی هم بود خیلی عالی تر میشد و دوره فوق العاده ای میشد حتی میشه،‌ میشه یک دوره دیگه هم در ادامه این ضبط بشه و بخش پیاده سازی سخت افزاری رو هم پوشش بده که واقعا دوره عالی میشه تنها ضعف این دوره بحث پیاده سازی سخت افزار هست در مورد پیش نیاز هم میشه گفت پیشنیاز فقط در حد دانش پایه الکترونیک کافیه

مهدی

این بنده خدارو چرا زحمت دادید مگه ضبط آموزش اجبار بود حتی کلمه پایتون هم اشتباه نوشتن و در همین ابتدای آموزش بسیاری از تلفظ های کلمات اشتباه میگویند و کلا این بنده خدا اذیت شده ما که نشستیم میبینیم و میخندیم خدا خیرتون بده

پارسا

به شدت دوره غیر کاربردی است بیشتر اموزش شبیه سازی avr است تا اموزش مقدمات avr.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی