اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معرفی تکنیک اکریلیک و رنگ گذاری به صورت تخت در نقاشی روی سفال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معرفی تکنیک اکریلیک و رنگ گذاری به صورت تخت در نقاشی روی سفال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سفالگری و نقاشی روی سفال از هنرهای قدیمی و زیبایی است که قدمت زیادی در تاریخ و فرهنگ ما دارد. ماده اولیه این هنر، خاک رس است که با دست توانا و روح لطیف هنرمندان ترکیب شده و می‌تواند انواع حجم‌های متنوعی به خود گرفته و روانه بازار شود. ظروف سفالی به جهت جنسیتی که دارند انتخابی بسیار مناسب برای نقاشی هستند. سطح آن‌ها باید قبل از رنگ‌آمیزی به طور کامل با سمباده صاف و یکدست شود تا رنگ به خوبی بر بدنه آن قرار بگیرد، سپس با رنگ‌هایی مثل اکریلیک، گواش یا رنگ‌های لعابی می‌توان روی آن‌ها ایجاد نقش کرد.در این فرادرس به بررسی آموزش معرفی تکنیک اکریلیک و رنگ‌گذاری به صورت تخت در نقاشی روی سفال می‌پردازیم که شامل معرفی تکنیک‌ها و نکات کلیدی در استفاده از تکنیک‌ها می‌شود.
دوره آموزش معرفی تکنیک اکریلیک و رنگ گذاری به صورت تخت در نقاشی روی سفال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهزاد اردیبهشت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی تکنیک اکریلیک و رنگ گذاری به صورت تخت در نقاشی روی سفال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی