اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با شغل برنامه نویس سیستم System Programmer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

آشنایی با شغل برنامه نویس سیستم System Programmer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شرکت‌های فناوری اطلاعات، شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های کامپیوتری، شرکت‌های خدماتی و تحقیقاتی و دانشگاه‌ها، از جمله ارائه‌دهندگان فرصت‌های شغلی در حوزه برنامه‌نویسی سیستم هستند. همچنین، شرکت‌های مختلف نیز نیاز به برنامه‌نویسان سیستم با تخصص‌های متنوع دارند. به عنوان مثال، برنامه‌نویسان سیستم، می‌توانند در توسعه سیستم‌های عامل، درایورهای سخت‌افزاری، ابزارهای توسعه نرم‌افزار و سیستم‌های مختلف شرکت‌های نرم‌افزاری و تولیدی، شرکت‌های ارتباطات، شرکت‌های خدماتی و تحقیقاتی و دانشگاه‌ها فعالیت کنند. در این آموزش، در قالب سه فصل به معرفی موقعیت شغلی برنامه‌نویس سیستم می‌پردازیم. ابتدا محیط کار و وظایف کاری یک برنامه‌نویس سیستم را بررسی می‌کنیم. در ادامه، ویژگی‌های شخصیتی یک برنامه‌نویس سیستم، مهارت‌ها و دانش مورد نیاز این شاخه تخصصی را تشریح می‌کنیم و در نهایت، بازار کار داخلی و خارجی این شغل را بررسی خواهیم کرد.
دوره آشنایی با شغل برنامه نویس سیستم System Programmer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نازیلا پورحاجی آقاینگجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با شغل برنامه نویس سیستم System Programmer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی