اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی رنگ روغن – ویژه کودکان
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی رنگ روغن – ویژه کودکان

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سولماز شاداب0
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک رنگ روغن، به دلیل جذابیت زیاد، محبوبیت فراوانی بین کودکان دارد. علاوه بر علاقه، کودک با تسلطی که روی کنترل قلم‌مو و محوکاری پیدا می‌کند، در آینده می‌تواند در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد. در این فرادرس ابتدا به معرفی و نحوه کار با ابزار می‌پردازیم؛ محوکاری و رنگ‌سازی دو قاعده مهم تکنیک رنگ روغن را یاد می‌گیریم. در طرح منظره به صورت کاربردی محوکاری را فرا گرفته و در طرح منظره دوم با شیوه قلم‌زنی امپرسیونیسم آشنا می‌شویم. در طرح گلدان گل مبحث محوکاری را دقیق‌تر اجرا می‌کنیم و در طرح پرنده یاد می‌گیرم چطور شیوه قلم‌زنی ونگوگ را به فضای رئالیسم نزدیک کنیم. کلیه موارد را مرحله‌به‌مرحله به صورت عملی اجرا خواهیم کرد.
دوره آموزش نقاشی رنگ روغن – ویژه کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سولماز شاداب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی رنگ روغن – ویژه کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی