اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار اتوکد Civil 3D
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار اتوکد Civil 3D

601,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 601,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر2.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:جواد ابوحمزه2.9
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره‌ی آموزش مقدماتی نرم‌افزار CIVIL 3D ، از ابتدایی تا پیچیده‌ترین مسائل، تشریح می‌شود. فهرست مطالب این دوره، به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت گام به گام انجام یک پروژه‌ی راه‌سازی، تدریس شود. هدف از برگزاری این دوره، آموزش نرم‌افزار AutoCAD Civil3D به صورت مفهومی و پایه‌ای است. پس از گذراندن این دوره، تمامی دانشجویان مهندسی عمران، ضمن یادگیری اصول اولیه در طراحی مسیر راه و راه­آهن، به طور کامل  با قابلیت­های این نرم افزارآشنا می‌شوند و در نهایت، می‌توانند همه‌ی پروژه‌های راه‌سازی را انجام دهند. در حقیقت، این دوره بر اساس تجربیات به دست آمده، برای طرح هندسی مسیر تدوین شده است و کمک شایانی به یادگیری درس طراحی مسیر به صورت کاربردی می‌کند. به این ترتیب که به عنوان یک پارامتر تاثیر‌گذار در رزومه‌ی فارغ التحصیلان مهندسان عمران خواهد بود.  
دوره آموزش نرم افزار اتوکد Civil 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد ابوحمزه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 601,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار اتوکد Civil 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

خواستم تشکر کنم از مهندس حمزه ای عزیز بابت تدریس عالی و روان شون بسیار استفاده کردم ممنون

جهان

سلام خسته نباشید خدمت استاد گرامی اشکالات دوره یکی اینکه کیفیت ویدئو خیلی پایینه اصلا نوشته ها معلوم نیست دوم وسط کار نرم افزار استاد هی هنگ میکنه :) ویدئو رو قطع میکنه میره جلسه بعد ادامه میده سوم اینکه فایل های هر فصل رو تیکه تیکه کرده بعد دانلود دو روز باید دسته بندی کنیم کدوم جلسه اولهه، کدوم دوم...

فرزاد

خیلی تند تند درس میده واقعا نا مفهوم.کیفیت ویدیو خیلی پایین .خیلی خسته کننده س از بس هی بر میگردونم تا بفهمم چی داره آموزش میده مخ آدم سوت میکشه

محمدرضا

فقط به درد کسانی میخوره که به اتوکد اشراف داشته باشن. چون این استاد تند و تند هم حرف میزنه و یک سری چیزهای کوچیک رو هم اصلا توضیح نمیده که برای خیلی ها مشکل ساز میشه. من که به امید یادگیری خیرداری کردم اما هیچی از حرفاش و خط مشی تدریسش دستگیرم نمیشه.

طه

یک ستاره هم برای این دوره زیاده تا اواخر فصل سوم پیش رفتم اما اصلا راضی نبودم خرید این دوره رو پیشنهاد نمیکنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی