اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت بهداشت و امنیت مواد غذایی با منشا پروتئینی در جوامع انسانی به حدی است که کارشناسان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود را مدنظر قرار داده و در این مسیر، دامپزشکی به عنوان اولین و مهم‌ترین مولفه کاربردی مطرح است. دامپزشکان در تمامی سطوح همواره سعی در کاهش و جلوگیری از بروز بیماری‌های مشترک مابین انسان و دام و بالطبع انتشار آن در سطح جامعه داشته و در کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته به مقوله بهداشت و پیشگیری، بیش از درمان توجه می‌شود. در این آموزش با یکی از زیر شاخه های مهم دانش دامپزشکی یعنی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، که نقش مهم و تاثیرگذاری در شناخت و پیشگیری از بسیاری از امراض دارد، آشنا خواهیم شد.
دوره معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شهریار اسدیان حاج آقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی