اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد مدل های کامسول COMSOL در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد مدل های کامسول COMSOL در متلب MATLAB

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نیلوفر تهوری0
  • زمان:3 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در برخی مواقع، زمانی که نیاز به اعمال تغییرات، پردازش یا توسعه مدل‌های ساخته‌ شده در نرم‌افزار کامسول را داریم، به سرعت و دقت بیشتری نیاز است. به منظور ایجاد این تغییرات به صورت دقیق و جزئی و دریافت اطلاعات مورد نیاز، معمولا نیاز به اعمال تغییرات از طریق کد داریم؛ به همین دلیل، تعامل نرم‌افزار کامسول با ابزارهای دیگری مانند متلب ضروری می‌شود. این تعامل نه‌تنها در انجام دقیق محاسبات مفید است، بلکه به تسریع و بهبود فرایند کار ما کمک می‌کند. به عنوان مثال، فرض کنید مدلی در نرم‌افزار کامسول ایجاد شده و ما نیاز داریم که این مدل را در شرایط مختلف بررسی کنیم. با استفاده از تعامل میان نرم‌افزار متلب و کامسول، این عملیات به سادگی و با زمان کمتری انجام می‌پذیرد.
دوره آموزش ایجاد مدل های کامسول COMSOL در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر تهوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد مدل های کامسول COMSOL در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی