اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نرم افزار GasTurb برای تحلیل و محاسبه عملکرد توربین گازی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار GasTurb برای تحلیل و محاسبه عملکرد توربین گازی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از نرم‌افزارهای بسیار پرکاربرد در رشته هوافضا، چه برای دانشجویان کارشناسی و چه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، نرم‌افزار گزترب (GasTurb) است. در این نرم‌افزار قابلیت تحلیل انواع و اقسام موتورهای توربین گاز هوایی فراهم می‌شود. نکته بسیار مهم در گزترب، مشاهده انواع مختلف موتورهای توربین گاز صنعتی در کنار توربین‌های هوایی برای تحلیل موتورهای زمینی است. این موضوع باعث شده است تا گزترب در میان مهندسین مکانیک و شیمی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه یک موتور توربینی را به طور کامل شبیه‌سازی و تحلیل کنیم. همچنین، قادر به استخراج داده‌های عددی برای گزارش‌گیری در اکسل خواهیم بود.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار GasTurb برای تحلیل و محاسبه عملکرد توربین گازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ستاره مستخدمین حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار GasTurb برای تحلیل و محاسبه عملکرد توربین گازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی