اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حل سوالات آزمون های استخدامی مقاومت مصالح
مسیر آموزشی

آموزش حل سوالات آزمون های استخدامی مقاومت مصالح

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آزمون‌های استخدامی، نقش مهمی در استخدام افراد در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دارند و موفقیت در این آزمون‌ها برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. یکی از دروسی که در آزمون‌های استخدامی بسیاری از رشته‌ها مورد سوال قرار می‌گیرد، درس مقاومت مصالح است. در این آموزش، در هر فصل مفاهیم و روابط اصلی مربوط به آن فصل را به صورت بسیار مختصر و فشرده مرور می‌کنیم و سپس به حل چند مثال از همان فصل می‌پردازیم. در نتیجه یک جمع‌بندی مختصر و مفید از درس مقاومت مصالح برای شرکت در آزمون استخدامی انجام خواهد شد.
دوره آموزش حل سوالات آزمون های استخدامی مقاومت مصالح دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل سوالات آزمون های استخدامی مقاومت مصالح را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی