اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متره و برآورد راهسازی با اکسل Excel
مسیر آموزشی

آموزش متره و برآورد راهسازی با اکسل Excel

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسین قناعی0
  • زمان:3 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پروژه‌های راهسازی بخش قابل‌ توجهی از پروژه‌های عمرانی کشور را شامل می‌شوند و شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکاری زیادی در کشور در این زمینه فعالیت دارند. متره و برآورد و بررسی صورت ‌وضعیت در انجام هر پروژه‌ عمرانی ضروری hsj و لازم است مهندسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به آن تسلط کامل داشته باشند تا از بروز مشکلات مالی و حقوقی در هنگام اجرای پروژه جلوگیری شود. در این آموزش با استفاده از نرم‌افزار اکسل متره و برآورد یک پروژه‌ واقعی راهسازی را از صفر تا صد انجام خواهیم داد و با کلیات پروژه‌های راهسازی و فهرست‌ بها و نکات مربوط به آن آشنا می‌شویم. در انتها با صورت وضعیت و تعدیل آشنا می‌شویم و نحوه محاسبات تعدیل در اکسل آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش متره و برآورد راهسازی با اکسل Excel دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین قناعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متره و برآورد راهسازی با اکسل Excel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی