اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ – گام به گام و حرفه ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ – گام به گام و حرفه ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار فتوشاپ، ابزاری قدرتمند برای ویرایش و اصلاح تصاویر است. یکی از کاربردهای جذاب این نرم‌افزار، تغییر رنگ مو در عکس‌ها است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا به طور مجازی، موهایتان را به رنگ دلخواه درآورید و بدون نیاز به رنگ کردن موهایتان، ظاهر جدیدی را امتحان کنید. روش‌های مختلفی برای تغییر رنگ مو در فتوشاپ وجود دارد. یکی از روش‌های رایج، استفاده از ابزارهای انتخاب و ماسک است. با استفاده از این ابزارها می‌توانید به طور دقیق موهای سوژه را از پس‌زمینه جدا کرده و سپس رنگ جدیدی بر روی آن‌ها اعمال کنید. روش دیگر، استفاده از ابزارهای رنگ‌آمیزی مانند Brush Tool یا Gradient Tool است. با استفاده از این ابزارها می‌توانید به طور دستی موها را رنگ‌آمیزی کنید و به ظاهری طبیعی و دلخواه دست پیدا کنید. علاوه بر این، فتوشاپ دارای فیلترهای مختلفی است که می‌توانید برای تغییر رنگ مو از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از این فیلترها، طیف وسیعی از رنگ‌ها را به موهایتان به صورت سریع و آسان اضافه کنید. 
دوره آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ – گام به گام و حرفه ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ – گام به گام و حرفه ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی