اطلاعات دوره
مباحث خاص در مهندسی مالی
مسیر آموزشی

مباحث خاص در مهندسی مالی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

صنعت مالي همچون ساير صنايع همراه با تغيير نيازهاي سرمايه‌گذاران و شرکتها دچار تحول مي‌شود. نيازهاي جدید، با محصولات جديد و نوآورانه‌ي مالي پاسخ داده مي‌شوند. هر زمان که نيازهاي جديدي در عرصه‌ي مالي شكل مي‌گيرد، مسايل مربوط به طراحي ابزار مالي متناسب با آن نيازها از قبيل طراحي جريانهاي نقدي، قيمت گذاري، پوشش ريسک، مديريت ريسک و ... پيش روي متخصصان مالي به‌طور اعم و مهندسان مالي به طور اخص قرار مي گيرد. مهندسي مالي حوزه‌اي ميان‌رشته‌اي است، که از ابزار و دانش حوزه‌هايي نظير علوم کامپيوتر، آمار، اقتصاد و رياضيات کاربردي جهت بررسي مسائل مالي و نيز جهت خلق ابزار جديد و نوآورانه‌ي مالي بهره مي‌گيرد. در اين دوره تلاش مي‌شود دانشجويان با اهم مسائل مالي، نحوه‌ي بررسي و چگونگي حل آن مسائل آشنا شوند. با وجود اينکه رياضيات جزو لاينفک مهندسي مالي است، بخش قابل توجهي از اين دوره به تشريح مفاهيم پايه‌اي نظريه‌ي مالي و نيز تبيين مفاهيم، ايده‌ها و رويكردهاي مهندسي مالي (در مواجهه با مسائل پيچیده‌ي مالی) اختصاص يافته است. برای دریافت فایل سیلابس و شرح این درس اینجا کلیک کنید .
دوره مباحث خاص در مهندسی مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین عبده تبریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مباحث خاص در مهندسی مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

اطلاعات خوبی داشت. اما متاسفانه اطلاعات مالی اندکی رو توضیح دادن .مثلا راجع به ارزش گذاری شرکت ها متفاوت کمتر بحث شد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی