اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل حد ضرر یا استاپ لاس در بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش مدل حد ضرر یا استاپ لاس در بازارهای مالی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حد ضرر یا Stop-Loss در بازارهای مالی به یک روش مدیریت ریسک اشاره دارد که توسط سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به منظور محافظت از سرمایه‌های خود در معاملات و سرمایه‌گذاری‌ها به کار می‌رود. این مفهوم به این صورت عمل می‌کند که در هنگام ورود به یک معامله (خرید یا فروش)، یک سطح قیمتی تعیین می‌شود که در صورت رسیدن به آن، معامله به صورت خودکار بسته می‌شود. این سطح قیمتی به عنوان حد ضرر یا استاپ لاس، شناخته می‌شود. حد ضرر به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا در هنگام ورود به معاملات، سطحی از محافظت برای سرمایه خود تعیین کنند. این سطح قیمتی به عنوان یک نقطه توقف معامله عمل می‌کند، به طوری که اگر قیمت به آن برسد یا از آن عبور کند، معامله به صورت خودکار بسته می‌شود. این عمل از یک سو تعیین حداکثر خسارت ممکن را مدیریت می‌کند و از سوی دیگر، به سرمایه‌گذار اجازه می‌دهد تا به صورت دقیق‌تر و مطمئن‌تر در معاملات خود عمل کند.
دوره آموزش مدل حد ضرر یا استاپ لاس در بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمد رضوی سروقدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل حد ضرر یا استاپ لاس در بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی