اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و فنون مذاکره
مسیر آموزشی

آموزش اصول و فنون مذاکره

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آمنه رضوانی0
  • زمان:5 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه فکر می‌کنند مذاکره کننده خوبی هستند، اما شما این مهارت را درست و اصولی فرا بگیرید. اجازه بدهید قبل از ورود به جلسه مذاکره کاریزمای شما سخن بگوید. در این فرادرس علاوه بر یادگیری مهارت‌های مرتبط با مصاحبه، مذاکره و… با شما از هوش کلامی، شناخت زبان بدن و انتخاب درست واکنش نسبت به هر پیشامدی در مذاکره صحبت می‌کنیم که بتوانید با در اختیار داشتن واژگان و لحن‌های مختلف، بهترین واکنش را نشان بدهید. این مهارت‌ها با تمرین‌های عملی در استودیو فرادرس به شما تقدیم خواهد تا تداعی کننده یک کلاس واقعی و حضوری برای شما باشد.
دوره آموزش اصول و فنون مذاکره دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آمنه رضوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و فنون مذاکره را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی