اطلاعات دوره
مداخلات عصبی شناختی در چاقی و بیش خوری
مسیر آموزشی

مداخلات عصبی شناختی در چاقی و بیش خوری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اختیاری4.4
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از روش‌های درمانی در حوزه‌ی چاقی، مداخلات عصبی-شناختی می‌باشند که در طبقه درمان‌های شناختی-رفتاری قرار دارند، به انضمام اینکه دارای ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به مغز نیز هستند که موجب ممتاز شدن آنها در میان سایر روش‌های درمانی شده است. این دوره‌ی آموزشی به معرفی اصول و پایه‌های نظری چاقی و اضافه وزن بر اساس یافته های علوم اعصاب شناختی و مدارهای مغزی دخیل در بیش خوری می‌پردازد. اصول ارزیابی و مهم‌ترین آزمون‌های مرتبط و چگونگی اجرا و نمره‌گذاری آنها بررسی می‌شود؛ و همچنین در ادامه به پروتکل‌های درمانی طراحی شده بر اساس کتاب "من یک چاق خوشحال هستم" تالیف  دکتر حامد اختیاری پرداخته می‌شود که با بهره‌گیری از مداخلات در قالب گام‌های هفتگی،  هدف نهایی خود را بر کاهش بیش‌خوری، تغییر محیط، شناخت و رفتار قرار داده به طوریکه بیش‌خوری در هیچ شرایطی، روش انتخابی در رفتارهای روزمره نباشد.
دوره مداخلات عصبی شناختی در چاقی و بیش خوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اختیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مداخلات عصبی شناختی در چاقی و بیش خوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

از نظر روانشناسی و کمک های ذهنی به فرد عالی بود اما استاد یادشون رفته تخصصشون در مبحث روانشناسی و نه تغذیه، خیلی مسائل پیش پا افتاده تغذیه رو زیر سوال بردن که نشون میده هنوز در اون زمینه دانش کافی ندارن.

علی

بسیار خوب بود استفاده کردم تحول‌آفرین بود

کاربر مکتب‌خونه

با تشكر از اشتراك و قابليت دسترسي به چنين محتواي ارزشمندي با ارزوي موفقيتهاي بيشتر

کاربر مکتب‌خونه

عاااااالی بود واقعا خدااقای دکتر اختیاری برای همه ما حفظ کنه

حامد

عالی مرسی از مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی