اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عملی مونتاژ قطعات الکترونیکی
مسیر آموزشی

آموزش عملی مونتاژ قطعات الکترونیکی

1,100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین سیاری5
  • زمان:4 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مونتاژ قطعات الکترونیک به فرایند ترکیب و اتصال قطعات الکترونیکی به یکدیگر برای ایجاد یک محصول یا دستگاه الکترونیک اشاره دارد. این فرایند شامل قرار دادن اجزای مختلف مانند مقاومت‌ها، مخابرات، ترانزیستورها، میکروکنترلرها، مقاومت‌های متغیر، کابل‌ها و سایر قطعات الکترونیکی در یک مدار یا برد الکترونیکی است. مونتاژ قطعات الکترونیک مهارتی بسیار مهم و با اهمیت در رشته‌هایی همچون مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر گرایش سخت‌افزار و … است. از جمله توانایی‌ها و شایستگی‌هایی که یک مهندس حرفه‌ای الکترونیک و طراح مدارات الکترونیک، باید به آن تسلط داشته باشد، مبحث مونتاژ قطعات الکترونیک است. در بازار کار، کلیه اصناف مربوط به تعمیرکاران شامل تعمیرکار تلفن همراه و تبلت، تعمیرکار تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی و الکترونیک، تعمیرکار دستگاه ATM، دستگاه‌های پزشکی، بیمارستانی و کلیه تعمیرکاران لوازم الکترونیکی و مخابراتی، به توانایی و تسلط بر چگونگی مونتاژ قطعات الکترونیک وابسته هستند.
دوره آموزش عملی مونتاژ قطعات الکترونیکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین سیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عملی مونتاژ قطعات الکترونیکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی