اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش درک مقدماتی شبکه – با جادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش درک مقدماتی شبکه – با جادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:جادی میرمیرانی5
  • زمان:3 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از دستگاه‌های کامپیوتری شامل کامپیوترها، سرورها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی، چاپگرها، روترها، سوییچ‌ها و دیگر تجهیزات شبکه است که از طریق رسانه‌های ارتباطی مختلف، مانند کابل‌های اتصال، وایرلس و یا فضای هوا به یکدیگر متصل می‌شود و  امکان انتقال اطلاعات، اشتراک منابع، ارتباطات بین کاربران و ارائه خدمات مختلف را فراهم می‌کند. این مهارت می‌تواند برای افرادی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند یا به دنبال شروع یک حرفه در این زمینه هستند، بسیار مفید باشد. شبکه‌های کامپیوتری اساسی‌ترین بخش از زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) هستند. افراد می‌توانند نحوه عملکرد شبکه‌های مختلف را درک کنند، از جمله نحوه ارتباط بین دستگاه‌ها، انتقال داده، مدیریت امنیت و حل مشکلات شبکه. بنابراین برای کار در صنعت IT و حتی مدیریت شبکه‌های سازمانی داشتن این مهارت بسیار مفید است. در این آموزش به مباحثی مانند راه‌اندازی لب و سوییچینگ، دی‌اچ‌سی‌پی و آی‌پی گرفتن اتوماتیک، روتینگ و مسیریابی، تی‌سی‌پی در مقابل یودی‌پی و ... می‌پردازیم.
دوره آموزش درک مقدماتی شبکه – با جادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درک مقدماتی شبکه – با جادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی