اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اختلاف پتانسیل الکتریکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اختلاف پتانسیل الکتریکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اختلاف پتانسیل الکتریکی، به تفاوت پتانسیل الکتریکی بین دو نقطه در یک میدان الکتریکی اشاره دارد. این تفاوت پتانسیل نشان‌دهنده مقدار انرژی الکتریکی است که هر واحد بار در این فضا دارد. در مدارهای الکتریکی، وقتی که بین دو نقطه در یک مدار، مانند سرریزهای یک باتری یا در امتداد یک مقاومت، اختلاف پتانسیل وجود داشته باشد، الکترون‌ها از نقطه با پتانسیل بالاتر به نقطه با پتانسیل پایین‌تر حرکت خواهند کرد و باعث تولید جریان برق خواهند شد. در یک باتری، ولتاژ، نشان‌دهنده اختلاف انرژی پتانسیل بین دو سر مثبت و منفی آن است که این اختلاف پتانسیل توسط واکنش‌های شیمیایی در داخل باتری حفظ می‌شود.
دوره آموزش اختلاف پتانسیل الکتریکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اختلاف پتانسیل الکتریکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی