اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هیدرولیک لوله ها و مجاری بسته
مسیر آموزشی

آموزش هیدرولیک لوله ها و مجاری بسته

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هیدرولیک، یک عملکرد مکانیکی است که از طریق نیروی فشار مایع عمل می‌کند. در سیستم‌های مبتنی بر هیدرولیک، حرکت مکانیکی توسط مایع پمپ‌ شده محتوی، معمولا از طریق سیلندرهای هیدرولیک، پیستون‌های متحرک تولید می‌شود. در واقع هیدرولیک لوله‌ها، انتقال سیال از یک جزء به جزء دیگر را فراهم می‌کند. مهندسی هیدرولیک، توسعه مکانیک سیالات است که در آن بسیاری از روابط تجربی اعمال می‌شود و فرضیات ساده‌سازی برای دستیابی به راه‌حل‌های مهندسی عملی قابل انجام است. تجربه نشان داده است که بسیاری از دانشجویان مهندسی که احتمالا به خوبی به مکانیک سیالات پایه آشنا هستند، در حل مسائل عملی در هیدرولیک مشکل دارند. این آموزش، به عنوان یک مرجع بسیار مفید برای مهندسین شاغلی که می‌خواهند اصول اولیه و کاربردهای آن‌ها را در سیستم‌های مهندسی هیدرولیک بررسی کنند؛ عمل می‌کند. این آموزش، برای پر کردن شکاف بین اصول اولیه و تکنیک‌های به کار رفته در طراحی و تجزیه‌وتحلیل سیستم‌های مهندسی هیدرولیک در نظر گرفته شده است. در این فرادرس، ابتدا مرور کلی بر مباحث مکانیک سیالات انجام خواهد گرفت؛ در ادامه به شناخت هیدرولیک جریان در لوله‌ها پرداخته خواهد شد و در انتها، خطوط لوله و شبکه‌های لوله مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دوره آموزش هیدرولیک لوله ها و مجاری بسته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هیدرولیک لوله ها و مجاری بسته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی