اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی صنف هشتم – ویژه دانش آموزان افغانستان (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شیمی صنف هشتم – ویژه دانش آموزان افغانستان (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:گلثوم حیدری0
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس کیمیا (شیمی) در صنف هشتم نظام آموزشی افغانستان، به دانش‌آموزان مفاهیم اساسی و اصول علمی مرتبط با علم شیمی را آموزش می‌دهد. در این درس، دانش‌آموزان با مفاهیم پایه‌ای شیمی آشنا می‌شوند که اساس تشکیل مواد و تغییرات شیمیایی را تشکیل می‌دهند. مطالب این درس به‌طور کلی، شامل چگونگی تشکیل اتم‌ها، عناصر، ترکیبات و مخلوط‌ها و واکنش‌های شیمیایی می‌شود. موضوعاتی که در این درس وجود دارند مطالب اساسی کیمیای صنف‌های دهم و یازدهم را تشکیل می‌دهد که یادگیری آن باعث می‌شود مطالب دروس دوره لیسه (پیش‌دانشگاهی) بهتر منتقل شود و همچنین پایه علمی قوی برای افزایش دانش شیمی داشته باشیم. در این فرادرس، ابتدا به اجزای اساسی اتوم می‌پردازیم سپس ترتیب عناصر در جدول عناصر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. روابط، تعاملات و معادلات کیمیاوی، تشکیل اکسایدها، مرکبات مهم صنعتی، تیزاب و القلی و در نهایت نمک، از دیگر مباحثی است که در این آموزش فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش شیمی صنف هشتم – ویژه دانش آموزان افغانستان (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط گلثوم حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی صنف هشتم – ویژه دانش آموزان افغانستان (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی