اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هندسه پایه دهم – هندسه 1
مسیر آموزشی

آموزش هندسه پایه دهم – هندسه 1

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن صالحی0
  • زمان:4 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش هندسه، زمینه سازی برای تقویت ذهنی، قدرت، درک زیبایی و هنر، خلاقیت و استدلال و همچنین آشنایی با کاربردهای آن در زندگی روزمره، مثل محاسبه مساحت زمین ها و نیز استفاده از مباحث آن در علوم دیگر، همچون فیزیک است. ضمنا، زمینه تجسم فضایی که در رشته های مهندسی کاربرد فراوانی دارد نیز برای دانش آموزان فراهم می گردد. هدف از فرا گیری هندسه، ارتباط ریاضی با دنیای واقعی و روشن ساختن ایده ها در عرصه های دیگر ریاضیات است. علاوه بر این، در هندسه به دنبال درک شکل های هندسی، تشخیص روابط و خصوصیات آن ها، استدلال استقرایی و استنتاجی، درک فرایندهای حدس زدن، توجیه کردن، مدل سازی ریاضی و حل مسائل مختلف نیز هستیم.
دوره آموزش هندسه پایه دهم – هندسه 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن صالحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه پایه دهم – هندسه 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی