اطلاعات دوره
آموزش هندسه دوازدهم
مسیر آموزشی

آموزش هندسه دوازدهم

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:علی نانکلی0
  • زمان:05 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هندسه ۳ پایه دوازدهم یکی از دروس بسیار مهم سال آخر دبیرستان است که علاوه بر این مقطع تحصیلی، برای آزمون کنکور هم اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، به شما دانش آموزان توصیه می‌کنیم به صورت اصولی مفاهیم هر فصل و تحلیل سوالات را بیاموزید. در آموزش ویدیویی هندسه ۳ پایه دوازدهم می‌توانید با آموزش‌های خوب و مفهومی استاد نانکلی که به زبانی ساده، قابل فهم و بر مبنای آخرین تغییرات کتاب درسی بیان شده، مباحث را یاد گرفته و دوره کنید. استاد نانکلی در این آموزش کل کتاب درسی را به طور کامل بررسی و تدریس کرده است. به همین دلیل در صورتی که در هندسه دوازدهم ضعف دارید، می‌توانید با مشاهده فیلم آموزش هندسه دوازدهم توانایی خود را در این درس تقویت کنید. | با توجه به تدریس مفصل هر بخش، می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید مفاهیم مورد نظر شما به خوبی در این ویدئو توصیح داده خواهد شد. از نقاط مثبت فیلم آموزشی هندسه دوازدهم می‌توان به تدریس مباحث، تحلیل سوالات کتاب درسی، حل مثال‌های مهم، بررسی بحث‌ها یا فعالیت‌های کلاسی و حل نمونه‌های امتحانی حین تدریس اشاره کرد. بنابراین با تماشای ویدئو آموزشی هندسه ۳ پایه دوازدهم ضمن یادگیری مفهومی مباحث هر بخش، با نحوه حل تمرین، تشخیص تفاوت سوالات مختلف، روش‌های گوناگون حل سوالات، اثباتی‌ها و نکات کلیدی هر مبحث هم آشنا خواهید شد. سر فصل‌های ویدیوی آموزشی هندسه دوازدهم، همه مباحث این کتاب درسی را به طور کامل پوشش داده و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی تهیه شده است. بنابراین با استفاده از این ویدئوی آموزشی محتوای موردنیاز خود را به طور کامل در اختیار خواهید داشت و می‌توانید براساس استانداردهای آموزشی بر درس هندسه دوازدهم مسلط شوید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزش حسابان ۲ پایه دوازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش هندسه دوازدهم فصل ۱) ماتریس و کاربردها – درس اول: ماتریس و اعمال روی ماتریس‌ها – درس دوم: وارون ماتریس و دترمینان فصل ۲) آشنایی با مقاطع مخروطی – درس اول: آشنایی با مقاطع مخروطی و مکان هندسی – درس دوم: دایره – درس سوم: بیضی و سهمی فصل ۳) بردارها – درس اول: معرفی فضای – درس دوم: ضرب داخلی و ضرب خارجی بردارها صدا و تصویر آموزش هندسه دوازدهم کیفیت مطلوبی دارد و حین مشاهده آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. همچنین فیلم دوره آموزشی کتاب هندسه ۳ پایه دوازدهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه و سیستم عامل خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش هندسه دوازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 05 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط علی نانکلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه دوازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی