اطلاعات دوره
آموزش زیست کنکور دوازدهم
مسیر آموزشی

آموزش زیست کنکور دوازدهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:محمد ملکی0
  • زمان:33 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش زیست کنکور دوازدهم اهمیت زیست دوازدهم در کنکور برای هیچ یک بچه های رشته تجربی پوشیده نیست. بودجه بندی زیست کنکور برای پایه دوازدهم حدود ۱۶ سوال است. با توجه با تعداد کل سوالات زیست ۳۲ درصد سوالات از ۸ فصل زیست دوازدهم را شامل می شود. فصل اول (مولکول‌های اطلاعاتی): فصل دوم (جریان اطلاعات در یاخته): فصل سوم (انتقال اطلاعات در نسل‌ها): فصل چهارم (تغییر در اطلاعات وراثتی): فصل پنجم (از ماده به انرژی): فصل ششم (از انرژی به ماده): فصل هفتم (فناوری‌های نوین زیستی): فصل هشتم (رفتارهای جانوران): برای اینکه خوب درصد بزنید باید طبق پیشنهاد مدرس نخبه لوح دانش مطلب رو دسته بندی کنید. آقای ملکی چنان مطلب رو به شکلی زیبا طبقه بندی کردن که دیگر نیازی به مطالعه اضافی در زیست کنکور دوازدهم ندارید. فقط گوش کنید، یاد بگیرید که با خیالی آسوده برای ۵۰ درصد بشتر در امتحان ظاهر شوید. مجموعه آموزشی لوح دانش با همکاری استاد محمد ملکی صفر تا صد زیست دوازدهم  را برای شما دانش آموزان فراهم کرده است. این فیلم آموزشی همه  نکات کنکوری کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم را به طور جامع و با همه جزییات برای شما عزیزان ارائه کرده است. بنابراین با استفاده از فیلم آموزش زیست کنکور دوازدهم محدودیتی برای یادگیری و تسلط روی مباحث این درس نخواهید داشت. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم زیست کنکور پایه یازدهم  را از لوح گسترش تهیه کنید. این دوره آموزشی به صورت فیلم بوده و با خریداری این دوره هیچ محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت.
دوره آموزش زیست کنکور دوازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمد ملکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست کنکور دوازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی