اطلاعات دوره
آموزش زیست کنکور یازدهم
مسیر آموزشی

آموزش زیست کنکور یازدهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:محمد ملکی0
  • زمان:35 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش زیست کنکور یازدهم اهمیت زیست یازدهم در کنکور برای هیچ یک بچه های رشته تجربی پوشیده نیست. بودجه بندی زیست کنکور برای پایه یازدهم حدود ۱۷ سوال است. با توجه با تعداد کل سوالات زیست ۳۴ درصد سوالات از ۹ فصل زیست یازدهم را شامل می شود. فصل اول (تنظیم عصبی): فصل دوم (حواس): فصل سوم (دستگاه حرکتی): فصل چهارم (تنظیم شیمیایی): فصل پنجم (ایمنی): فصل ششم (تقسیم یاخته): فصل هفتم (تولید مثل): فصل هشتم (تولید مثل نهاندانگان): فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک‌ها): برای اینکه خوب درصد بزنید باید طبق پیشنهاد مدرس نخبه لوح دانش مطلب رو دسته بندی کنید. آقای ملکی چنان مطلب رو به شکلی زیبا طبقه بندی کردن که دیگر نیازی به مطالعه اضافی در زیست کنکور یازدهم ندارید. فقط گوش کنید، یاد بگیرید که با خیالی آسوده برای ۵۰ درصد بشتر در امتحان ظاهر شوید. مجموعه آموزشی لوح دانش با همکاری استاد محمد ملکی صفر تا صد زیست یازدهم  را برای شما دانش آموزان فراهم کرده است. این فیلم آموزشی همه  نکات کنکوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم را به طور جامع و با همه جزییات برای شما عزیزان ارائه کرده است. بنابراین با استفاده از فیلم آموزش زیست کنکور یازدهم محدودیتی برای یادگیری و تسلط روی مباحث این درس نخواهید داشت. همچنین می‌توانید در صورت نیاز  فیلم آموزشی زیست شناسی پایه دهم  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش زیست کنکور یازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت می‌باشد که در لوح دانش توسط محمد ملکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست کنکور یازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی