اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوروفیدبک + کاربرد آن در درمان اختلالات روانی
مسیر آموزشی

آموزش نوروفیدبک + کاربرد آن در درمان اختلالات روانی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا هوشیار0
  • زمان:2 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک نوروفیدبک یک روش درمانی و توانبخشی است که به عنوان ابزاری برای مانیتورینگ مغز به کار می‌رود و در آن عملکرد مغز به صورت لحظه‌ای در صفحه‌ نمایشی نشان داده می‌شود. این تکنیک روان‌شناختی، از سیگنال‌های نوروآنالیتیکال برای تنظیم و بهبود کارایی مغز بهره می‌گیرد. از نوروفیدبک برای بازتوانبخشی و کنترل دقیق‌تر و تمرین روی عملکرد مغز استفاده می‌شود و و با تنظیم فرایندهای نورونی می‌تواند برای بیمار، جنبه بهبود و درمان داشته باشد. با توجه به پیشرفت روزافزون علم در زمینه درمان مخصوصا درمان‌های بیماری‌های روان‌شناختی، نوروفیدبک از جمله درمان‌های نوین و پرطرفدار است که برای بسیاری از اختلالات استفاده می‌شود. کاربرد آن در مواقعی که فرد امکان استفاده از دارو (به دلایل خاص مثل سن کم یا زیاد و یا نگرانی بابت عوارض دارو) را ندارد اهمیت بیشتری می‌یابد. در این آموزش، ابتدا با تاریخچه نوروفیدبک و نحوه عملکرد و اثربخشی آن آشنا می‌شویم و در ادامه به نحوه کار با نوروفیدبک و استفاده از آن در ارزیابی و تشخیص می‌پردازیم. تلاش شده است با زبان ساده، آسان و البته کاربردی در مورد چگونگی تاثیر و کارکرد نوروفیدبک در درمان اختلالات روان‌شناختی صحبت شود. همچنین روش تشخیص و درمان اختلالاتی مانند بیش‌فعالی، نقص توجه، وسواس، اضطراب و افسردگی را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش نوروفیدبک + کاربرد آن در درمان اختلالات روانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا هوشیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوروفیدبک + کاربرد آن در درمان اختلالات روانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی