اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی شی‌ گرای سیستم‌ ها
مسیر آموزشی

آموزش طراحی شی‌ گرای سیستم‌ ها

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شی گرایی سیستم‌ها به یک روش مهندسی نرم‌افزار اشاره دارد که در آن، سیستم به صورت مجموعه‌ای از اشیاء (Objects) مدل می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌ها و عملکردهای خود هستند و ارتباطاتی با یکدیگر دارند. این روش تمرکز بر روی مفاهیم و واقعیت‌های جهان واقعی دارد و تلاش می‌کند تا ساختار نرم‌افزار را به نحوی مدل کند که با واقعیت‌ها به خوبی همخوانی داشته باشد. بزرگان تولید نرم‌افزار دنیا مثل گوگل، مایکروسافت و ادوبی، همگی از سیستم‌های شی‌گرا استفاده ‌می‌کنند. تمام دنیای وب، متکی بر مفاهیم مدل شی است. ویژگی اصلی این نگرش آن است كه كل جهان مورد نظر را به‌ صورت مجموعه‌ای از اشیا نگاه كنیم. اشیایی‌ كه هر یک ویژگی‌ها و رفتارهای خاص خود را دارد و در مقابل اشیای دیگر تاثیر می‌گیرند و یا اثر می‌گذارند، تا رفتار برتری را تولید کنند. این آموزش یک گام مهم در راه بهبود مهارت‌های برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزاری ما خواهد بود و می‌تواند در حرفه‌ برنامه‌نویسی به شکل به ما چشمگیری کمک کند.
دوره آموزش طراحی شی‌ گرای سیستم‌ ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن صدیقی مشکنانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی شی‌ گرای سیستم‌ ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی