اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انواع اتصالات و لوله در پایپینگ Piping بر اساس استاندارد ASME B36
مسیر آموزشی

آموزش انواع اتصالات و لوله در پایپینگ Piping بر اساس استاندارد ASME B36

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک لوله‌کشی صنعتی یا همان پایپینگ (Piping) یکی از مهم‌ترین بخش‌های همه پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌های داروسازی و نساجی، نیروگاه‌‌ها، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی و... است که بخش بسیار بزرگی از صنعت هر کشوری را تشکیل می‌دهد. در این فرادرس، به طور کامل با هفت پارامتر از پرکاربردترین اجزای یک سیستم پایپینگ، یعنی لوله، مطابق با آخرین استانداردهای آمریکا با حل مثال‌های متعدد آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش انواع اتصالات و لوله در پایپینگ Piping بر اساس استاندارد ASME B36 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید علی موسوی اناری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع اتصالات و لوله در پایپینگ Piping بر اساس استاندارد ASME B36 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی