اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزار Text to Column در اکسل – تبدیل متن به ستون در  Excel (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ابزار Text to Column در اکسل – تبدیل متن به ستون در Excel (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ابزار Text to Columns در اکسل، یک ابزار کاربردی است که به وسیله آن می‌توان متنی که در یک سلول واحد قرار دارد را بر اساس یک معیار خاص تقسیم و به ستون‌های مجزا تبدیل کرد.برای استفاده از این ابزار، ابتدا سلول یا ستونی که می‌خواهیم به دو ستون مجزا تجزیه کنیم را انتخاب می‌کنیم، سپس به بخش Data در نوار ابزار می‌رویم و روی گزینه Text to Columns کلیک می‌کنیم. سپس انتخاب خواهیم کرد که متن ما بر اساس کدام معیار مانند جداکننده فاصله، ویرگول یا ستون‌های ثابت تقسیم شود. Delimited یکی از گزینه‌های اصلی در این بخش است که برای جدا کردن متن‌ها به ستون‌های جداگانه بر اساس علامت‌های جداکننده مانند کاما، تب، فضای خالی یا کاراکترهای خاص استفاده می‌شود. به عنوان مثال، اگر متن شامل نام و نام خانوادگی، با کاراکتر فاصله جدا شده باشد، می‌توان از گزینه Delimited استفاده کرد و اطلاعات را بر اساس فاصله به دو ستون مجزا جدا کرد. Fixed width یکی دیگر از گزینه‌های اصلی در این بخش است که برای جدا کردن متن‌ها به ستون‌های جداگانه بر اساس موقعیت کاراکترها و نه بر اساس علامت‌های جداکننده استفاده می‌شود؛ این گزینه زمانی کاربرد دارد که داده‌های شما در ستون‌های با عرض ثابت سازماندهی شده باشند و هیچ جداکننده خاصی بین داده‌ها وجود نداشته باشد. در این فرادرس به صورت گام‌به‌گام و کاربردی به تمام این موارد می‌پردازیم.
دوره آموزش ابزار Text to Column در اکسل – تبدیل متن به ستون در Excel (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار Text to Column در اکسل – تبدیل متن به ستون در Excel (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی