اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی و مقدمات مینی پی ال سی PLC لوگو زیمنس و زبان‌ های برنامه‌ نویسی آن
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات مینی پی ال سی PLC لوگو زیمنس و زبان‌ های برنامه‌ نویسی آن

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با بهره‌گیری از پی‌ال‌سی، مینی پی‌ال‌سی و زبان‌های برنامه‌نویسی آن‌ها می‌توان انواع پروژه‌های اتوماسیون را طراحی و کنترل کرد. مینی‌ پی‌ال‌سی لوگو زیمنس با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون کاربر پسند بودن، صرفه‌جویی در زمان و ... یکی از بهترین مینی پی‌ال‌سی‌های مورد استفاده در پروژه‌های اتوماسیون صنعت و فناوری ساختمان است. بنابراین با توجه به اهمیت بالای مینی پی‌ال‌سی لوگو زیمنس، در این آموزش به معرفی جامع این نوع مینی پی‌ال‌سی و زبان‌های برنامه‌نویسی آن پرداخته می‌شود. برای مهندسین برق ضروری است که از اطلاعات جامعی در زمینه پی‌ال‌سی، مینی پی‌ال‌سی و زبان‌های برنامه‌نویسی آن‌ها برخوردار باشند. با علم کافی نسبت به پی‌ال‌سی، مینی پی‌ال‌سی و زبان‌های برنامه‌نویسی آن‌ها می‌توان در بسیاری از پروژه‌های اتوماسیون صنعت و فناوری ساختمان به نتایج مناسبی رسید و بنابراین اینجا است که اهمیت فراگیری مینی پی‌ال‌سی لوگو زیمنس و زبان‌های برنامه‌نویسی آن آشکار می‌شود. در این فرادرس ابتدا به معرفی پی‌ال‌سی و انواع آن پرداخته و سپس مینی پی‌ال‌سی و شرکت‌های سازنده آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. سپس به بررسی جامع مینی پی‌ال‌سی لوگو زیمنس پرداخته و به خصوص مواردی از جمله کاربردها، برنامه‌نویسی و نمادها را مورد بحث قرار می‌دهیم. پس از آن، زبان‌های برنامه‌نویسی پی‌ال‌سی را بررسی می‌کنیم که زبان‌های IL، FBD، LAD، ST و SFC را شامل می‌شوند. در نهایت، زبان‌های برنامه‌نویسی مینی پی‌ال‌سی لوگو زیمنس (FBD و LAD) شرح داده می‌شود. انتظار می‌رود پس از فراگیری این آموزش بتوانید به سطح دانش بسیار مناسبی از مینی پی‌ال‌سی لوگو زیمنس و زبان‌های برنامه‌نویسی آن دست یافته و از نتایج آن بهره ببرید.
دوره آموزش مبانی و مقدمات مینی پی ال سی PLC لوگو زیمنس و زبان‌ های برنامه‌ نویسی آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن بیشه‌بان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات مینی پی ال سی PLC لوگو زیمنس و زبان‌ های برنامه‌ نویسی آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی