اطلاعات دوره
اقتصاد کلان 2
مسیر آموزشی

اقتصاد کلان 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 در ادامه‌ی درس اقتصاد کلان ۱ در این درس تلاش شده‌ است با مرور کوتاهی بر مدل‌های پویا (Dynamic) به بررسی چرخه‌های تجاری واقعی پرداخته‌ شود. همچنین پس از آن به نقش دولت و جنبه‌های متفاوت سیاست‌های مالی از جمله مالیات، بدهی دولت و مالیات‌ستانی بهینه بررسی شده است. در ادامه به سیاست پولی، بانک‌داری مرکزی و هدف‌گذاری تورمی پرداخته و در آخر با معرفی مدل‌های رشد درونزا، مدل رشد لوکاس و مدل رشد رومر مرور می‌شود.
دوره اقتصاد کلان 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدعلی مدنی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اقتصاد کلان 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و احترام. ضمن عرض خسته نباشید و سپاس از تلاش بینظیرتان. امیدوارم بتوانید کلاسهای اقتصاد کلان پیشرفته دکتر مدنی زاده یا دکتر نیلی را ارائه نمایید. با سپاس فراوان.

سیدعلی اصغر

سلام مباحث و نحوه تدریس بسیار عالی ست لطفا در صورت امکان فایل پاورپوینت ها نیز پیوست گردد متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی