اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ارگونومی چیست + آموزش ارگونومی در محیط کار (رایگان)
مسیر آموزشی

ارگونومی چیست + آموزش ارگونومی در محیط کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هاشم بهمن یار5
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آرگونومی یا همان علم طراحی محیط کار، به مطالعه و بهبود شرایط کار و تطبیق آن با نیازهای انسان می‌پردازد. آشنایی با آرگونومی به کارکنان کمک می‌کند تا متوجه راه‌های صحیح استفاده از ابزارها، نگهداری از خود و جلوگیری از آسیب‌های حرکتی و صدمات مرتبط با کار شوند. این برنامه‌ها می‌توانند بهبود قابل ملاحظه‌ای در سلامت کارکنان و کاهش مرخصی بیماری و جلوگیری از آسیب‌های مرتبط با کار را داشته باشند. با طراحی مناسب محیط کار و استفاده از اصول آرگونومی، کارکنان می‌توانند به طور بهتر و کارآمدتری وظایف خود را انجام دهند و این امر می‌تواند به بهبود قابل توجهی در تولید، کیفیت، زمان انجام کار و کاهش خطاها و اشتباهات منجر شود. کارکنان با تسلط بر اصول ارگونومی درک بهتری از خطرات و ریسک‌های مربوط به محیط کار، برای به حداقل رساندن حوادث و صدمات شغلی و بهبود ایمنی خواهند داشت. در این آموزش، با ارگونومی و انواع آن آشنا می‌شویم و به ضرورت‌های ارگونومی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.
دوره ارگونومی چیست + آموزش ارگونومی در محیط کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ارگونومی چیست + آموزش ارگونومی در محیط کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی