اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی سلامت – از نظریات تا عوامل موثر بر سلامتی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی سلامت – از نظریات تا عوامل موثر بر سلامتی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روانشناسی سلامت حوزه‌ای در علوم روانشناسی است که بر عواملی تمرکز دارد که نقش مهمی در حفظ و بهبود سلامت روانی و جسمی انسان دارند. این حوزه با بررسی روابط بین روان و جسم، رفتارهای سلامت‌محور و عوامل روانی تاثیرگذار بر سلامت ، سعی در ارتقای کیفیت زندگی افراد دارد. در روانشناسی سلامت، پیشگیری از بروز مشکلات روانی و جسمی موضوع بسیار مهمی تلقی می‌شود که شامل ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌هایی در زمینه‌هایی مانند تغذیه سالم، فعالیت‌های ورزشی، مدیریت استرس و مهارت‌های ارتباطی است. علم روانشناسی سلامت، یکی از شاخه‌های جدید در روانشناسی است که در دهه‌های اخیر گسترش فراوانی یافته است تا با بهره‌گیری از اصول روان‌شناختی در زمینه سلامت به ویژه سلامت جسمانی بتواند پیش از آنکه بیماری رخ دهد به پیشگیری و درمان و در برخی از موارد به بازتوانی بپردازد. در این آموزش،‌ با سلامتی، بیماری و روانشناسی سلامت، تاریخچه مختصر و برخی از مهم‌ترین مباحث طرح‌شده در آن، از قبیل عوامل موثر بر سلامتی، سبک زندگی و استرس از طریق بررسی کتب و مقالات مختلف آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش روانشناسی سلامت – از نظریات تا عوامل موثر بر سلامتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهیار ارض‌پیما مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی سلامت – از نظریات تا عوامل موثر بر سلامتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی